Cuma, Haziran 26, 2009



TAŞINDIM

Yeni tariflerimle

www.yesimintarifleri.com adresindeyim

2 Comments:

gelibolu17 said...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

HTTP://PORSELENDEMLİK.BLOGCU.COM

HTTP://GELİBOLU17.BLOGSPOT.COM

HTTP://BİRDEMLİKSOHBET.COM

6 EYLÜL 2009 - 19 EYLÜL 2009

tarihleri arasında GELİBOLU17 yani ben,


HTTP://GELİBOLU17-MİDEDENKALBE.BLOGSPOT.COM

adresimde sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,zevkle sayfamda yayınlayacağım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler

Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....
sevgiler

gelibolu17 said...

canım yeni adresine geldim ama yorum bırakıcak yerini bulamadım.inşallah davetiyeni ve selamımı alırsın.
görüşmek üzere diyorum sevgiler.her zaman beklerim.