Salı, Nisan 17, 2007

Makarna Makinesi Aldım....

Geçen hafta makarna makinesi aldım... Makine dediğime bakmayın manuel bir alet ve mutfakta hiç yer kaplamıyor.
Artık evde makarna yapmak öyle kolayki. Aşağıda ev erişetesi için verdiğim hamuru aynı şekilde hazırlıyorum ve önce makinenin en ince ayarında hamuru açıyorum sonra ister kalın ister ince çubuk makarna olarak çekip 1 gece kurutuyorum. Taze hazırlanan bu makarnalar yumurtadan dolayı sapsarı oluyor ve kaynayan suda yaklaşık 2-3 dakikada kolaylıkla pişiyor. Lezzeti ise hazır makarnalara göre çok ama çok farklı,.
Şimdiye kadar sade makarna hamuru denedim sadece ama artık ıspanaklı yeşil makarnalar , baharatlı makarnalarda denemek istiyorum.
Kullanımı çok basit ve eğlenceli.
Makarna seven herkese tavsiye ederim.
Ben yurtdışından aldım ancak zannederim Metro gibi büyük marketlerde de varmış

8 Comments:

Beyhan said...

HARİKA!!!
Güle güle kullanın.

Unknown said...

nerden aldığınız konusunda bilgi verebilirmisiniz. bende almak istiyorum aynısından

yesimin tarifleri said...

ben makineyi italyadan aldım ancak türkiyede de bazı dükkanlarda bulabilirsinzi, emin olmamakla birlikte esse ve carrefourlarda olabileceğini düşünüyorum
sevgiler

Unknown said...

tşk ederim cevap için

Adsız said...

www.gununfirsati.com sitesinde italyadan ithal orijinal marcato makarna makinesi bulabilirsiniz.

MUTFAK said...

Yeşim bu makinayı araştırdım italyadan aldığın makina evet Türkiyede de satılıyor.Çin mallari da var fakat MARCATO markasıyla alınca için rahat edermiş.Fakat 2 modeli var bu makinanın galiba seninki ATLAS modeli simdi merak ettiğim bu atlas modelini alınca ürünün sitesinde bulunan (www.marcato.net) diğer aparatları almam gerekiyormu örneğin fettuchini değilde mafaldini yapmak için bu Marcato Atlas makinanın diğer aparatlarını mı bulmam gerekiyor.Senin tavsiyen nedir.

yesimin tarifleri said...

merhaba,
benim kullandığım makina sadece hamuru açıyor ve 2 farklı çeşitte makarna çekiyor (noodle ve erişte kalınlıklarında) Bundan başka şekillerde makarna yapmak isterseniz ek aparat almanız gerekir.
Ayrıca bu blogspot uzantılı site haricinde yeni tariflerim ve yazılarım için www.yesimintarifleri.com adresini de ziyaret edebilirsiniz.

kolay gelsin

Adsız said...

tarifi göremedim?